Hiss & diss!

               Sofia hissar!

- Bloggar! Det är fantastiskt hur många som bloggar, och hur många bra bloggar det finns!
                                     Det underhåller verkligen :D

- Lady Gaga! Levererar alltid med bra låtar, helt grym tjej och artist hel enkelt. Heja!

               Sofia dissar!

- Vuxna som pratar med bebisröst! Det är någonting som jag stör mig så fruktansvärt mkt på.
                                                           Håller ni inte med?

- Skrikande ungar! Idag när jag satt och väntade i stan så satt det en mamma som pratade i telefon,
                         medan hennes unge satt och gallskrek, jag höll på att bli galen minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0