Hiss & diss!

                 Sofia Hissar!

- Fredagsmys! Jag är en riktig mysmänniska, och det finns inget bättre
                      att se på film med trevligt sällskap och massa gott =)

- Desperate housewives Denna serie har fått mig helt beroende, i love it!

               Sofia Dissar!

- Fejkskratt! Oftast är det tjejer som gör detta för att typ få uppmärksamthet eller något, jag vet inte varför men jag stör mig på det. Skratta åt det ni tycker är KUL, ni behöver inte skratta för 
                                                      att folk ska tycka om er.

- ":)" Den smileyn! Haha, jag vet inte varför men jag föredrar hellre ":D" , annars ser det ut som ett fejkskratt typ. Om man inte skriver med vuxna för de gör alltid den ":)" .   Haha, vaddå att jag låter datanördig ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0